Pomoc pre zákazníkov
Tu nájdete najčastejšie otázky, ako aj naše odpovede na témy ako objednávanie, platba, dodanie alebo vrátenie tovaru. Stačí kliknúť na požadovanú tému a rýchlejšie nájsť správne odpovede.
Objednávka
Ako funguje objednávka v internetovom obchode?
Objednávanie v našom internetovom obchode je veľmi jednoduché. Buď použijete funkciu vyhľadávania vpravo hore v hlavičke, alebo sa vydáte cestou cez naše hlavné kategórie a podkategórie. Zoznam produktov môžete tiež triediť podľa rôznych charakteristík, napríklad podľa veľkosti, ceny, účelu, pohlavia atď.
Ak ste objavili zaujímavý produkt, môžete kliknúť na stránku s detailom produktu. Po výbere požadovanej veľkosti produktu môžete tovar vložiť do nákupného košíka. Teraz môžete buď pokračovať v nákupe, alebo prejsť k pokladni.
Po vložení všetkých požadovaných položiek do nákupného košíka môžete dokončiť objednávku. Do nákupného košíka sa dostanete vpravo hore kliknutím na tlačidlo »Nákupný košík«. V pokladni máte možnosť znova skontrolovať a opraviť všetky vybrané položky.
V pokladni si potom musíte vybrať fakturačnú a dodaciu adresu a spôsob platby. Teraz už len stačí kliknúť na tlačidlo „Objednať s povinnosťou platby“. Následne sa zobrazí potvrdzujúca správa a na e-mail, ktorý ste zadali v pokladni, dostanete potvrdenie objednávky.
Môžem si objednať aj telefonicky?
Nie, žiaľ nie je možné objednávať telefonicky. Keďže počas procesu objednávania napríklad musíte súhlasiť s našimi obchodnými podmienkami, nemôžeme za vás zrealizovať objednávku. Cez internetový obchod KEEPERsport si môžete pohodlne objednať nepretržite online. Náš zákaznícky servis vám však rád pomôže, ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa realizácie online objednávky, reklamácie alebo procesu vrátenia.
Musím si vytvoriť zákaznícky účet, aby som mohol zadať objednávku?
Nie, na nakupovanie nepotrebujete zákaznícky účet. Ponúkame Vám možnosť zadať objednávku bez zákazníckeho účtu. Ako registrovaný zákazník máte tú výhodu, že objednávku rýchlejšie dokončíte v pokladni a vyberiete si medzi uloženými fakturačnými a dodacími adresami a nemusíte ich zakaždým zadávať znova.
Všetky objednávky sa navyše ukladajú vo vašom zákazníckom účte, takže máte prehľad o všetkých objednávkach zadaných v našom obchode.
Čo sa stane po dokončení mojej objednávky?
Po zadaní objednávky Vám bude e-mailom zaslané potvrdenie objednávky (ak potvrdenie neprišlo, skúste pozrieť do spamov. E-mailové služby ako azet.sk, centrum.sk, zoznam.sk a podobne nemusia byť aktualizované, preto potvrdenia objednávok na tieto e-maily niekedy neprechádzajú), ktoré okrem vybraných produktov obsahuje aj nasledovné informácie, ako sú fakturačná a dodacia adresa, ceny, spôsob platby a počet zásielok.
Prečo je moja objednávka rozdelená do viacerých balíkov?
Vzhľadom na to, že máme viacero skladov, môžete svoje objednávky dostávať vo viacerých balíkoch. Táto informácia je spravidla uvedená už na potvrdení objednávky. Ku každému balíku dostanete e-mailom potvrdenie o odoslaní a faktúru s odkazom na sledovanie zásielky.
Ako sa môže stať, že tovar, ktorý som si objednal, už nie je dostupný?
Ospravedlňujeme sa, ak vás náš zákaznícky servis informoval, že váš tovar je vypredaný. Niekedy je položka už vypredaná, ale stále sa zobrazuje ako dostupná v internetovom obchode. Ak je produkt obzvlášť populárny, môže byť vypredaný tesne pred dokončením objednávky. Vo veľmi zriedkavých prípadoch to náš systém nedokáže včas aktualizovať, takže objednávku stačí nahradiť alternatívnou položkou alebo ju následne zrušiť.
Aké je číslo mojej objednávky?
Číslo vašej objednávky nájdete na potvrdení objednávky, ktoré dostanete e-mailom po dokončení objednávky. Pozostáva zo 7 čísel.
Môžem pridať produkty do mojej objednávky?
To je možné len vtedy, ak ste si v objednávke zvolili spôsob platby vopred. Pri platobných metódach kreditná karta, PayPal, Amazon Pay a digitálne peňaženky nie je možné zmeniť výšku faktúry, takže žiadne produkty nie je možné neskôr pridať.
Je možné dodatočne zmeniť moju objednávku?
Objednávku je možné neskôr zmeniť len vtedy, ak ešte nebola spracovaná. Najlepšie urobíte, ak zavoláte nášmu personálu zákazníckeho servisu.
Môžem neskôr zmeniť svoju dodaciu alebo fakturačnú adresu?
Bohužiaľ nie je možné zmeniť dodaciu ani fakturačnú adresu. Objednávky sú vybavované ihneď, preto nie je možné zaručiť zmenu. V prípade, že uvedenú adresu doručenia kuriér nenájde alebo vašu zásielku nebude možné doručiť, zásielka sa nám vráti späť. Hneď ako dostaneme zásielku späť a bude skontrolovaná, budú vám vrátené peniaze (ak bola zásielka už zaplatená).
Môžem svoju objednávku stornovať/zrušiť?
Objednávku je možné stornovať/zrušiť len v prípade, že objednávka ešte nebola spracovaná. Najlepšie urobíte, ak zavoláte nášmu personálu zákazníckeho servisu. Ak zrušenie našou logistikou už nie je možné, môžete zásielku vrátiť ako obvykle. Viac informácií o vrátení tovaru nájdete v našej sekcii vrátenia tovaru.
Prečo si nemôžem vybrať svoju veľkosť?
V ponuke máme všetky veľkosti, ktoré sú dostupné alebo ktoré dostaneme v dohľadnej dobe. Ak vašu veľkosť v ponuke nevidíte, je vypredaná.
Ako si môžem objednať tovar z predpredaja?
Symbol predobjednávky pri produkte už označuje predpredaj. Viac informácií o spustení predaja nájdete aj na stránke s detailmi produktu. Pokiaľ na obrázku produktu vidíte symbol predobjednávky, tento produkt je v predpredaji. Produkty si už môžete predobjednať a byť jedným z prvých, ktorí si zaistia daný produkt na Slovensku, ale expedovať môžeme len najskôr od začiatku predaja od výrobcu, čo môžete vidieť na stránke s detailmi produktu po výbere veľkosti. Tovar vám odošleme hneď, ako ho dostaneme od dodávateľa.
Prijímajú sa aj medzinárodné objednávky?
Objednávky cez KEEPERsport.sk môžu byť doručené iba v rámci Slovenska. Ak si prajete doručenie mimo Slovenska, kliknite na KEEPERsport.eu a vyberte požadovanú krajinu doručenia.
Platba
Akými spôsobmi môžem platiť?
Máte na výber z nasledujúcich spôsobov platby: kreditná karta, PayPal, Digital Wallets a platba vopred na účet. Viac informácií o spôsoboch platby nájdete v našej sekcii spôsob platby.
Dostanem potvrdenie o prijatí platby?
Ak ste ako spôsob platby zvolili kreditnú kartu, PayPal, alebo Digital Wallets objednávka bude dokončená iba úspešným procesom platby. Potvrdenie platby pre tieto spôsoby platby sa preto zobrazí priamo v okne prehliadača. Ak ste si ako spôsob platby zvolili platbu vopred na účet, pošleme Vám mailom fakturú s potrebnými údajmi k prevode peňazí. Vaša objednávka bude spracovaná ihneď po prijatí platby.
Kedy sa z mojej kreditnej karty strhne zaplatená suma?
Po úspešnom dokončení procesu objednávky bude platba z vašej kreditnej karty zaúčtovaná ihneď.
Kde nájdem bezpečnostný kód na mojej kreditnej karte?
Trojmiestny bezpečnostný kód (CVC) nájdete na zadnej alebo v ojedinelých prípadoch aj na prednej strane vašej kreditnej karty.
Môžem platiť na faktúru s dlhšou dobou splatnosti?
Nie, tento spôsob u nás nie je možný.
Môžem platiť na splátky?
Možnosť platby na splátky, žiaľ, momentálne neponúkame.
Kedy a ako dostanem faktúru?
Faktúru obdržíte v zásielke spolu s tovarom. V prípade, že si zvolíte platbu vopred, tak Vám faktúru pošleme e-mailom.
Môžem dostať faktúru na meno mojej firmy alebo klubu?
Samozrejme môžete dostať faktúru na meno vašej firmy alebo klubu. Stačí zadať názov firmy/klubu a celú adresu vo fakturačnej adrese v online pokladni pred ukončením objednávky. Pozor: Po odoslaní objednávky a vystavení faktúry už nie je možné fakturačné údaje dodatočne meniť.
Doručenie tovaru
S ktorým poskytovateľom prepravných služieb bude môj balík odoslaný?
Produkty posielame prepravným partnerom GLS.
Aké sú náklady na dopravu?
V rámci Slovenska máme rozložené náklady na dopravu v závislosti od celkovej sumy v nákupnom košíku:
Hodnota tovaru do 159,95 €: poštovné 4,50 €
Hodnota tovaru nad 160 €: poštovné zdarma
Dobierka: 1 €
Aká dlhá je dodacia lehota?
Tovar skladom je zvyčajne odoslaný do 1-2 pracovných dní. Z dôvodu personalizácie (potlače) tovaru sa môže dodanie oneskoriť o niekoľko dní.
Zásielka bude doručená do 1 až 2 pracovných dní.
Tovar, ktorý nemáme na sklade (označená dodacia doba napr. 8 prac. dní), bude odoslaný hneď ako ho dostaneme od nášho dodávateľa. Väčšinou platí dodacia doba tak, ako je uvedená v popise produktu a aj v potvrdení objednávky.
Prečo nedorazili všetky objednané produkty?
Najprv si skontrolujte, či bude objednávka doručená v niekoľkých balíkoch a či môže byť balík ešte na ceste. Ak je vaša objednávka odoslaná vo viacerých zásielkach, uvidíte to v potvrdení objednávky v časti „Počet balíkov“. Po odoslaní balíka vás budeme informovať aj e-mailom.
Prečo moja objednávka ešte nebola odoslaná?
Dajte nám nejaký čas na prípravu vašej objednávky na odoslanie. Objednávky zvyčajne odosielame do 1-2 pracovných dní, niektoré objednávky môžu trvať trochu dlhšie (najmä pri veľkých akciách, výpredaji).
Kde je môj balík?
Po objednaní vám balík doručíme do 1-2 pracovných dní kuriérom GLS. Hneď ako bude váš balík odoslaný, dostanete od GLS e-mail s potvrdením o odoslaní, na priloženom dokaze môžete sledovať stav doručenia.
Balík bol odoslaný, ale ešte neprišiel?
Najprv pomocou odkazu na sledovanie skontrolujte, či bol balík doručený do vašej oblasti. Ak tomu tak nie je a stav zásielky sa 2 dni nezmenil, kontaktujte GLS.
Môžem si nechať svoju objednávku doručiť na výdajné miesto?
Žiaľ, momentálne nemôžeme ponúknuť doručenie na výdajné miesto.
Môže sa moja dodacia adresa líšiť od fakturačnej adresy?
Objednávku si samozrejme môžete nechať doručiť aj na inú adresu, ako je vaša fakturačná adresa, napríklad do vašej práce.
Doručuje KEEPERsport aj do zahraničia?
Objednávky cez KEEPERsport.sk môžu byť doručené iba v rámci Slovenska. Ak si prajete doručenie mimo Slovenska, kliknite na KEEPERsport.eu a vyberte požadovanú krajinu doručenia.
Zvyšuje potlač čas prípravy zásielky?
Z dôvodu personalizácie tovaru sa môže dodanie oneskoriť o niekoľko dní, väčšinou max. o 1-2 pracovné dni.
Vrátenie & reklamácia
V akej lehote môžem vrátiť tovar?
V KEEPERsporte nám môžete tovar vrátiť do 14 dní od prijatia objednávky. Ďalšie informácie o práve na zrušenie v KEEPERsporte nájdete v našich Obchodných podmienkach.
Môžem vrátiť personalizovaný tovar (s potlačou)?
Použitý tovar a tovar s potlačou nie je možné vrátiť ani vymeniť.
Môžem vrátiť produkty vyrobené na mieru, ako je MyVaran?
Tovar vyrobený na mieru nie je možné vrátiť ani vymeniť.
Ako prebieha vrátenie tovaru?
Vytlačte si "Formulár pre vrátenie, výmenu alebo reklamáciu tovaru", vyplňte ho a priložte k tovaru. Tovar vložte do pôvodného, nepoškodeného balenia (ako ste ho dstali od nás). Balík pošlite na vlastné náklady poštou na nižšie uvedenú adresu. Viac informácií o vrátení tovaru nájdete v našej sekcii Výmena, vrátenia tovaru alebo reklamácia.
Naša adresa:
Peter Paluch KEEPERsport
Krížna 8
94907 Nitra 7
Je možné priamo vymeniť vrátený tovar?
Priama výmena vráteného tovaru nie je možná. Keď dostaneme a skontrolujeme tovar, ktorý vraciate, vystavíme dobropis a vrátime vám peniaze rovnakým spôsobom platby, aký ste použili pri nákupe. Požadovaný tovar alebo novú veľkosť si môžete kedykoľvek jednoducho doobjednať cez náš e-shop.
Na akú adresu mám poslať tovar na vrátenie?
Pošlite prosím tovar na nasledujúcu adresu:
Naša adresa:
Peter Paluch KEEPERsport
Krížna 8
94907 Nitra 7
Musím zaplatiť za dopravu pri vrátení produktu?
Poštovné za vrátenie tovaru znáša zákazník. Zásielky na dobierku nie je možné akceptovať.
Ako môžem reklamovať tovar?
Ak nami dodaný tovar nie je akýmkoľvek spôsobom v poriadku, prosíme Vás, aby ste kontaktovali náš zákaznícky servis. Najjednoduchší spôsob je, ak nám pošlete e-mailom 2 fotky poškodenia tovaru s číslom vašej objednávky na adresu shop@keepersport.sk. Čo najskôr vám e-mailom pošleme spätnú väzbu, ako postupovať.
Dostanem potvrdenie o prijatí môjho vráteného tovaru?
Nie, nemôžeme posielať potvrdenia o prijatí, pretože váš vrátený tovar bol odoslaný na vaše náklady a poskytovateľom prepravných služieb podľa vášho výberu. Po spracovaní a kontrole vášho vráteného tovaru dostanete e-mailom oznámenie o vrátení peňazí.
Ako dlho zvyčajne trvá spracovanie vráteného tovaru?
Spracovanie a kontrola vráteného tovaru zvyčajne trvá 7 pracovných dní po prijatí tovaru.
Môžem tovar zakúpený v internetovom obchode odovzdať aj v kamennej predajni KEEPERsport v Nitre?
Áno môžte takýto tovar odovzdať aj v kamennej predajni, po predchádzajúcom oznámení a nahlásení vrátenia tovaru cez e-mail.
Akým spôsobom môžem získať späť svoje peniaze?
Peniaze budú vrátené spôsobom (ak je to možné), ktorým ste platili za Vašu objednávku. Ak Ste platili na dobierku, peniaze Vám pošleme na Váš bankový účet.
Musím tovar poslať poštou, alebo môžem využiť aj služby nejakej kuriérskej služby?
Áno môžte tovar poslať aj prostredníctvom kuriérskej služby.
Kamenný obchod & otváracie hodiny
Aké sú otváracie hodiny predajne v Nitre-Janíkovciach?
Naša predajňa KEEPERsport je otvorená od pondelka do piatka od 9:00 do 17:00, v sobotu od 9:00-13:00.
Môžem si kúpiť všetky produkty z online obchodu v predajni v NItre-Janíkovciach?
Nie, položky z online obchodu sú distribuované z niekoľkých skladoch po celej Európe. Pri každom produkte, po kliknutí na požadovanú veľkosť (alebo po vložení veľkosti do nákupného košíka), sa zobrazí aktuálna dostupnosť. Produkty s dostupnosťou "skladom" máme aj v našej predajni.
Kde nájdem info o tom, kde sa nachádza predajňa?
Viac informácií o našom obchode a ako sa k nám dostanete nájdete tu.
Zákaznícky servis
Ak vám naša sekcia pomoci nedokázala poskytnúť vhodnú odpoveď, náš zákaznícky servis vám rád pomôže.
SERVISNÉ HODINY
Od pondelka do piatka od 11:00 do 16:00.
E-MAIL
Napíšte nám e-mail na shop@keepersport.sk
TELEFÓN
Môžete nás kontaktovať telefonicky na čísle 0948 469 326